מחיקת חובות לבנקים – האפשרויות העומדים בפני בעלי חובות לבנקים

מחיקת חובות לבנקים


מחיקת חובות, כדאי לדעת, הוא שם נרדף להליך "חדלות פירעון" (פשיטת רגל). ואכן, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים לאורך החיים עם מצב כלכלי מורכב, הכולל לעיתים גם חובות שהולכים ונצברים. משפחות נכנסות לקשיים ועסקים מתמוטטים, משלל סיבות. רובנו נצבור את החוב לנושים שונים ובראשם הבנק – וכמו שמגלים במהרה – חובות הם כמו כדור שלג שפשוט לא מפסיק להתגלגל ולתפוח. לחובות מצטרפים קנסות פיגורים, נלווים אליהם ריביות ובהמשך הדרך הם יכולים להוביל לתביעות, להליכי הוצאה לפועל ולעצירת התנועות בחשבון, כולל החזר של הוראות קבע וחיובים בכרטיסי האשראי השונים.
בשלב זה נהוג לחפש דרכים למחיקת חובות לבנקים, שיספק נתיב שיאפשר לך להחזיר את החיים לשגרה.

כיצד בכוחו של הליך מחיקת חובות לבנקים לסייע לך?

ובכן, המומחים שלנו ישמחו לספק לך את כל המידע הנוגע למקרה הספציפי שלך במסגרת שיחה אישית. כדי להתחיל במחיקת החובות, הצעד הראשון הוא לפנות אל נציגינו ממש כעת.

האפשרויות העומדות בפניך

הסדר חוב


אנשים לוקחים סיכונים שונים במהלך חייהם. מי יותר ומי פחות. לעיתים סיכונים אלה משתלמים במיוחד והם משגשגים כלכלית – אך הם גם עלולים לגרום לצבירת חובות.
בעיה מרכזית שאותה ניתן לראות היא בלקיחת הלוואות מהבנקים ולאחר מכן אי עמידה בפירעון ההלוואה. זו יכולה להיות הלוואה למשכנתא, לפתיחת עסק או ללימודים. בעוד בדרך כלל החייבים אכן עומדים בהחזרים, אך לעיתים מזדמנות לחייהם הפתעות לא נעימות והם לא מצליחים להחזירן. במצב כזה החוב לבנק עלול לגדול, עלולות לחול הגבלות שונות על החשבון וגרוע מכך – יכול להיפתח כנגדך תיק בהוצאה לפועל.
האפשרויות שעומדות בפניך
בדרך כלל עומדות בפניך שתי אפשרויות:
• להקטין את החוב
• להסדיר או לפרוס את החוב לתשלומים חודשיים

היתרונות של מחיקת חובות בליווי מקצועי

ישנם לא מעט מקרים שבהם הבנק מבין שלאדם אין אפשרות להחזיר את החוב בשל מצבו הכלכלי. במקרים כאלו ובעזרת הליווי הנכון, הבנק יבצע אקט של מחיקת חלק מהחוב במסגרת הליך של הסדר חוב, וזאת כדי להעלות את להפחית את הסיכון של הבנק ולהחזיר לפחות חלק מהחוב.
ההחלטה לגבי ההחזר או מחיקת חובות לבנקים תעשה לאחר בחינת כל התיק. יש לקחת בחשבון שגורמים שונים יסייעו להצלחה או לכישלון של ההליך ולכן יש להיות יסודיים, זהירים ומחושבים ביותר בעת הפנייה לבנק. כל טעות לכאן או לכאן במסגרת המו"מ אותו עורכים עם הבנק עלולה לעלות בכך שההסדר לא יאושר והחוב ימשיך לתפוח או לחלופין שתושג תוצאה לא טובה, ועל כן מומלץ להיעזר בעורך דין המומחה בתחום.

ממה כדאי להיזהר?

אם ישנה בעיה בתשלומים, אם חזרו שיקים ואם הנושא הועבר למחלקה המשפטית של הבנק יש לקחת בחשבון שההליך יהיה ארוך יותר והרבה יותר מורכב ולכן ממצב זה צריך להיזהר. כמובן שמי שמגיע למצב כזה ומבקש להגיע להסדר עם לבנקים נמצא בנקודת פתיחה לא טובה. הדבר עלול לגרום לבנק לבקש בטחונות וערבויות שלא היה מבקש במקרים אחרים. כמו כן, ההתנהלות מול המחלקה המשפטית שונה מאוד מההתנהלות מול סניף הבנק. אנו במשרד עו"ד אברהם הרשמן כץ מלווים תיקים מורכבים – ונשמח לסייע גם לך להגיע להסדר עם הבנק גם במידה והתיק הועבר למחלקה המשפטית של הבנק.

מילה על הסדר חובות

כאשר המדובר על הסדר חוב ואנו במשרד עו"ד אברהם הרשמן כץ מלווים לא מעט מקרים כאלו, ישנם שתי אפשרויות: האחת, הסדר תשלומים שונה ומופחת עם החזרים נמוכים יותר מדי חודש. האופציה השניה הינה הסדר החוב בתשלום אחד – יודגש כי לעיתים רבות באופציה זו ניתן להפחית משמעותית מסך החוב אל הבנק.

אברהם הרשמן כץ – מלווים אותך כל הדרך להצלחה
המומחים המשפטיים במשרד עו"ד אברהם הרשמן כץ מחזיקים בניסיון נרחב בתחום שיקום כלכלי, חדלות פירעון והוצאה לפועל. אנו מספקים שירות זמין לחברות, למשרדים ולאנשים פרטיים, תוך הקפדה על שירות אישי וזמין וחתירה לתוצאה מהירה וטובה בעבור כל לקוח.
אנו נלווה אותך בבטחה אל עבר חוף מבטחים וניצור עבורך נתיב כלכלי למחיקת או להסדר החוב. לפרטים נוספים, הנציגים במשרד עו"ד אברהם הרשמן כץ זמינים כבר עכשיו לקבל את פנייתך!

 

* המידע המופיע באתר הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי